29.10.2014

NOWOŚCI W SZAFIE

 Hej, dziś kolejna porcja nowości, na zewnątrz coraz chłodniej, to i ubranka coraz cieplejsze. Futerko które ostatnio wpadło w moje ręce jest tak cieplutkie, że aż sama byłam zaskoczona jakie ma możliwości grzewcze :) Jest milutkie i naprawdę idealne na nadchodzące mrozy.



futerko: mohito


 spódnica: cropp


 sukienka: cayman





 botki: allegro


 urocze ciapki :)


 maska do włosów, która nie tylko sprawia, że są super delikatne, ale też nieziemsko pachną


 lakiery z Rossmanna za 7 zł, bardzo rzadkie, więc będą świetne do wzorków robionych metodą wodną :)


 zaparzacz: rossmann


 ciekawa jestem naleśników z tej  patelni :)


 trochę ostatnio ponarzekałam, ale gazetowe wzorki z essence wyszły całkiem, całkiem :)


 crispy natural, jak dla mnie jabłko i truskawką są ok, pozostałe nie przypadły mi do gustu










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz