17.06.2015

DRESSLINK

Hej,  całkiem niedawno dowiedziałam się o internetowym sklepie DRESSLINK. Odwiedzając go byłam mile zaskoczona, mają bardzo szeroki asortyment, mnóstwo świetnych, ciekawych i oryginalnych ubrań, dodatków itp. w bardo niskich cenach. Do tego za przesyłkę płaci się od kilograma, dlatego jest ona równie tania. Zamówiłam już stamtąd kilka rzeczy, przesyłka dotarła za każdym razem bardzo szybko i bez problemu. Wszystko co zamówiłam spełniło moje oczekiwania,choć trzeba uważać z rozmiarami, a zwłaszcza jestem zadowolona ze świetnego białego kostiumu, który pokazywałam ostatnio w nowościach. Chciałam polecić Wam ten sklep, bo oczywiście chyba każda z Was lubi kupić coś fajnego w dobrej cenie, i jeśli macie ochotę o poklikanie w linki, gdyż dwa dni temu dostałam od sklepu propozycję współpracy z czego bardzo się cieszę, gdyż już wcześniej bardzo polubiłam ich asortyment.
pozdrowionka :*


                                                                KLIK                                          KLIK                   
                                                                KLIK                                 KLIK                            
                                                                 KLIK                                 KLIK                                   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz