29.04.2016

BURGUNDY DRESS


 
 Hej, zaczynamy majowy weekend, ciekawe tylko jaka dopisze nam pogoda. Mam nadzieję, że chociaż nie będzie padać a słonko od czasu do czasu wyłoni się zza chmur. Co do sukienki z dzisiejszego zestawu to kiedy ją zobaczyłam na wieszaku nie zwróciłam na nią większej uwagi, ale kiedy dostrzegłam ze ma półgolf wydała mi się bardziej ciekawa, postanowiłam ją przymierzyć i okazało się, że stała się teraz moją ulubioną, a co najlepsze kosztowała tylko 29zł. Jak na taką cenę moim zdaniem wygląda naprawdę dobrze. Dobierając buty i akcesoria postawiłam na bardziej elegancki look lecz dodając skórzaną kurtkę całość nabiera trochę ostrzejszego wyglądu. Nie mogło również zabraknąć mojej ulubionej torebeczki, którą uwielbiam i która pasuje mi ostatnio do wszystkiego.:)
Życzę udanego weekendu
pozdrowionka :*

sukienka: reserved / naszyjnik: tally wiejl / torebka: BANGGOOD 

































BURGUNDY DRESS - MODNAPOLKA.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz