8.04.2016

GOLF I SPÓDNICZKA

 Hej, niedawno wspominałam, że sklepowymi wieszakami zawładnęły golfy, mi ten trend bardzo przypadł do gustu, stałam się posiadaczką kilku takich bluzeczek i jestem z nich naprawdę zadowolona. Mieliście już okazję zobaczyć jedną z nich, bordową z długim rękawem, a teraz przyszedł czas na kolejną, tym razem z krótkim rękawem w morskim kolorze w towarzystwie czarnej spódniczki i długich kozaków, gdyż zdjęcia robione były kiedy jeszcze było nieco chłodniej. :)
miłego weekendu
pozdrowionka :*

bluzka: reserved / spódnica: stradivarius / bransoletka: sinsay / torebka: BANGGOOD


























 Chciałam Wam pokazać jeszcze kilka zdjęć zrobionych na zamku Krzyżtopór położonym w miejscowości Ujazd. Jeśli kiedyś będziecie mieli możliwość naprawdę zachęcam do zwiedzenia. W ruinach tego zamku możecie przejść się naprawdę ciemnymi piwnicami gdzie momentami nic nie widać, niekiedy trzeba się schylić aby przyjść bardzo niskim korytarzykiem oraz wejść w prawie każdą dziurę jaką znajdziecie. Ciekawostką jest fakt, że budowla symbolizuje kalendarz: 4 baszty to kwartały, 12 sal to miesiące, 52 pokoje- tygodnie, 365 okien to dni w roku.










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz