9.05.2016

NOWOŚCI W SZAFIE

Cześć dziś przychodzę do Was z nowościami, które nazbierałam w ostatnim czasie, kilka ubrań i sporo kosmetyków na których opinie czekam oraz kilka innych rzeczy :)
pozdrowionka :*


 sukienka: tally weijl



 koszula: BANGGOOD.COM

bluzka: reserved

spódnica: house



zegarek: BANGGOOD.COM



bransoletka: BANGGOOD.COM

buty: elilu.pl

słuchawki: house

buteleczki (wreszcie udało mi się znaleźć taką z rozpylaczem)- pepco

jeśli ktoś z Was potrzebuje barwników spożywczych polecam te, są wydajne do tego 9 kolorów kosztuje ok.22zł - Alma

słodkie foremki- a Tab -60%










 Kobo: nr.405 Eveline: nr. 721 Wibo: nr.1 - muszę przyznać, że najbardzej zadowolona jestem ze szminki KOBO, świetnie kryje, jest matowa i bardzo długo pozostaje na ustach, pozostałym też nie mogę nic zażucić poza tym, że ta z WIBO jest dla mnie odrobinkę za twarda, przez co ciężej się ją nakłada



 mój ulubiony płyn do demakijażu oczu, po jego użyciu skóra wokół oczu jest lekko tłusta, dzięki czemu skutecznie ją nawilżamy

 zestaw do makijażu brwi: miss sporty

 I na koniec słodka nowość, wafelki od MILKI, niestety do kupienia tylko w całych opakowaniach.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz