27.07.2016

TUTTI FRUTTI


 
Hej, już wielokrotnie na blogu pokazywałam różne produkty FARMONY z linii TUTTI FRUTTI, a to dlatego, że jestem ich wielką fanką. Do tej pory używałam peelingów oraz masła do ciała, które nie tylko świetnie nawilżają skórę, ale też niesamowicie pachną i jak dla mnie to głównie w tych zapachach tkwi siła tych produktów. Tym razem odwiedzając stronę natknęłam się na kilka nowości, których musiłam spróbować. Jest to balsam do mycia rąk, 2 balsamy do ciała oraz nawilżająca mgiełka, jest to moje drugie zamówienie i fajną niespodzianką jest to, że za każdym razem dostałam ciekawe gratisy, zapraszam. :)

 NAWILŻAJĄCA MGIEŁKA DO CIAŁA O ZAPACHU GRUSZKI & ŻURAWINY

OD PRODUCENTA-Twoje ciało naenergetyzowane wibrującym zapachem odwzajemni się doskonałym samopoczuciem. Skóra rozpieszczona kompozycją aloesu, ekstraktu z gruszki i kwasu hialuronowego będzie specjalnie dla Ciebie tak gładka i miękka jak wzorzec miękkości z Sevres! 

Po jej zastosowaniu ciało jest lekko nawilżone, ale najlepszą rzeczą jest zapach, który utrzymuje się naprawdę długo.

ORZEŹWIAJĄCY BALSAM DO CIAŁA - POMARAŃCZA & TRUSKAWKA

OD PRODUCENTA-posiada lekką i jedwabistą konsystencję, delikatność masła shea i świeżość ekstraktu z pomarańczy. Nawilża i odżywia skórę, nadając jej zachwycającej miękkości i gładkości.

Mając porównanie do balsamu z NIVEA, którego aktualnie używam, to ten ma o wiele lepszą konsystencję ułatwiającą rozprowadzanie, dobrze nawilża, jednak jestem lekko rozczarowana zapachem, gdyż nie jest aż tak intensywny jak w innych produktach.

MINI BALSAM DO CIAŁA - KUSZĄCE ROZŚWIETLENIE - KAKI & MARAKUJA

OD PRODUCENTA - Boskim ogniem Grecy nazywali owoc kaki, który do Europy przyszedł z Dalekiego Wschodu. Dorzuć do tego równie ognistą brazylijską marakuję, a każdy dzień będzie przepełniony sambą nieokiełznanej radości. Hej, marakuja!
A na dodatek masło shea i ekstrakt z owocównoni odżywia i zmiękcza skórę, a złociste drobinki rozświetlają ciało blaskiem jedwabiu.




BALSAM DO MYCIA RĄK - BRZOSKWINIA & MANGO

OD PRODDUCENTA: Delikatny kremowy balsam do rąk, łączy mycie i codzienną pielęgnację. Doskonale oczyszcza i odświeża, nie wysuszając skóry rąk. Ekstrakt z owoców noni rewitalizuje, nawilża i łagodzi podrażnienia. Dłonie pozostają przyjemnie gładkie i miłe w dotyku. Zniewalający owocowy zapach przepełnia szczęściem i wyzwala oszałamiającą radość życia.
Działanie:
  • Oczyszcza i odświeża skórę
  • Chroni przed utratą wilgoci
  • Rewitalizuje, nawilża skórę
  • Łagodzi podrażnienia
Jeśli chodzi o ten balsam, to również spodziewałam się bardziej intensywnego zapachu.

 I jeszcze gratisy: KOJĄCA PIANKA DO TWARZY I CIAŁA

 ORAZ PRÓBKI - CHŁODZĄCY KONCENTRAT UJĘDRNIAJĄCO - ANTYCELLULITOWY COLD THERAPY I KREMY DO OPALANIA, DO TWARZY, FILTR 50 Z OLEJKIEM MACADAMIA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz