7.10.2016

BOMBER JACKET

Hej, kurtki bomberki zna już chyba każdy, ja ostatnio również stałam się jej posiadaczką. Jest to moja pierwsza tego typu kurteczka, w kolorze granatowym, którą mam ze sklepu ZAFUL. Jak na razie spisuje się  bardzo dobrze  i muszę przyznać, że można z nią stworzyć wiele ciekawych stylizacji, więc pojawi się u mnie pewnie nie raz. Dzisiejsza propozycja to bomberka w połączeniu z białą bluzeczką z oryginalnym kwiatowym wykończeniem, do tego jeansy, buty na szpilce z wiązaniem, a dla dopełnienia choker. Co sądzicie?

 KURTKA: TU / BLUZKA: TU / CHOKER: TU / BUTY: DEICHMANN
































https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz