26.10.2016

NOWOŚCI W SZAFIE


 
Hej, dziś chciałam Wam pokazać co ostatnio dołączyło do mojej szafy, kosmetyczki oraz jeszcze kilka innych rzeczy. Zapaszam :*

SUKIENKA: TU

SUKIENKA: TU 

KOSZULA: TU

BLUZKA: RESERVED

Co do tego zakupu to jestem rozczarowana, gdyż myślałam, że będzie to kocyk czymś podszyty, jednak okazało się, że jest to sam zwykły cieniutki materiał.
 MATERIAŁ: TU

SILIKONOWE FOREMKI DO LIZAKÓW: LIDL

SILIKONOWA FOREMKA PŁATKI ŚNIEGU: TU

I jeszcze kilka nowości kosmetycznych z promocji w Rossmannie.


Konturówka z WIBO i pomadka LOVELY, z konturówki jestem zadowolna, świetnie kryje i ma intensywny kolor, natomiast pomadka ma przyjemny zapach i wygodnie się ją nakłada.


Mój ulubiony podkład z MAX FACTOR oraz L' OREAL. Ten drugi kupiłam na spróbowanie i jedno wiem na pewno, że mój stary sprawdza się świetnie i dla mnie nie ma jak dotąd nic lepszego, a tego z L'OREAL już nie kupię. Zaledwie po 3 godzinach zaczął schodzić,a do tego zaczęłam się strasznie świecić, więc do mojej cery się nie nadaje.









Przypominam jeszcze o konkursie, który trwa do 30 października. KLIK

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz