9.12.2016

KARMELOWY PŁASZCZ & SZARA SUKIENKA

 Hej, święta zbliżają się coraz szybciej, a ja już nie mogę się doczekać dekorowania domu, a przede wszystkim wypiekania pierników, domków z piernika oraz innych świątecznych słodkości. Dlatego dziś zabrałam się już za piernikową chatkę, a efekty pokażę Wam już niebawem. 
Tymczasem dzisiejszy zestaw utzymany jest w  jesiennych kolorach, w którym dominuje szarość oraz karmel. Płaszcz uwielbiam, jest ciepły, ma super kolor, a jego krój, oraz pasek w talii sprawiają, że nasza sylwetka bardzo ładnie się prezentuje. Pod szyję założyłam szary szaliczek z Zaful, a na ramię torebkę w tym samym kolorze. 
Pod spodem natomiast znajduje się szara sukienka  o długości midi, której od dawna szukałam i znalazłam na stronie Dresslily. Okazała się idealna na jesień, nie tylko dzięki długości, długim rękawom czy półgolfowi ale równiez dzięki wykonaniu z ciepłego materiału co było bardzo pozytywnym zaskoczeniem, gdyż myślałam, że będzie cienka. 
Jak Wam się podoba?
Pozdrowionka :*

PŁASZCZ: HOUSE / SZALIK: ZAFUL/ SUKIENKA: DRESSLILY / KAPELUSZ: H&M / TOREBKA: ZAFUL / ZEGAREK: DRESSLILY



























https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
http://s-y-l-w-i-a.blogspot.com/2016/12/swiateczne-rozdanie.html

 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz