17.12.2016

PASKI W DWÓCH WERSJACH

 Hej, przedświąteczny szał u mnie panuje już od tygodnia, codziennie po uczelni tylko dekorowowanie pierniczków czy piernikowego domku, bo przecież trzeba zrobić kika dla przyjaciół i rodziny, a czasu na to bardzo mało. :) Jednak bardzo to lubię i dla mnie to sama przyjemność. 
Jakiś czas temu udało mi się zdobyć na wyprzedaży w Reserved bluzkę w paski i nie bardzo mogłam się zdecydować w jakiej wersji ją Wam pokazać, dlatego zdecydowałam się na obie. Pierwsza to spódnica, a druga spodnie. 
Teraz wracam do mojego szału wypieków. Piszcie jak tam u Was przygotowania?
POZDROWIONKA :*





















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz