14.01.2017

CHOKER SWEATER

Hej, nareszcie zrobiło się trochę cieplej i mogłam zrobić kilka zdjęć. Nadchodzi też sesja więc mam coraz mniej czasu ale mam nadzieję, że szybko się skończy i wrócę do normalnego trybu. :) 
Dziś mam na sobie sweter, który już pewnie większość z Was widziała i muszę przyznać, że jest bardzo ciepły. Dobrałam do niego klasyczne jeansy, futerko oraz szary szalik, kozaki i torebkę. Ciepło i wygodnie. Co myślicie?
POZDROWIONKA :*


futerko: ROSEGAL / sweter: DRESSLILY / spodnie: RESERVED / torebka: ZAFUL / kozaki: SAMMYDRESS / zegarek: ZAFUL / szalik: ZAFUL


























https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, na pewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz