21.02.2017

FAWORKI



Cześć Kochani, z okazji zbliżającego się tłustego czwartku przygotowałam dziś przepis na mega kruche faworki. Wypróbowałam już wiele przepisów na ten przysmak, aż znalazłam ten i okazał się fantastyczny i bardzo prosty.


składniki:
  •  6 żółtek
  • 2 szkl mąki
  • szklanka kwaśnej śmietany 
  •  kieliszek wódki 
  • łyżka masła
  • odrobina cukru pudru



Wszystkie składniki zagnieść razem aż do powstania gładkiego ciasta, jeśli będzie za rzadkie, dodać mąkę. 
Ciasto rozwałkować bardzo cienko i pociąć na paski (najlepiej będzie zrobić to radełkiem), w każdym zrobić nacięcie, a następnie jeden koniec paska przepleść przez dziurkę.
Smażyć na rozgrzanym oleju.

SMACZNEGO :) 




Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz