8.02.2017

POMYSŁY NA WALENTYNKOWE PREZENTY

Cześć, już niedługo Walentynki dlatego jeśli ktoś jeszcze nie ma prezentu to najwyższy czas zacząć się za nim rozglądać. Przygotowałam dziś kilka pomysłów na to co możemy sprezentować naszej drugiej połówce.

Na początek z pomocą przychodzą nam takie sklepy jak www.crazyshop.pl, https://www.toys4boys.pl czy www.eprezenty.pl, gdzie znajdziemy mnóstwo ciekawych i oryginalnych gadżetów z każdej kategorii, nie tylko walentynkowych, z pewnością znajdzie się tam coś dla każdego. Moją uwagę przyciągnęły zwłaszcza prezenty personalizowane, jak wino z własną etykietą czy statuetka z grwerem.





 



Jeśli zdecydujemy się na słodki prezent, również nie muszą to być zwyczajne i nudne słodkości ze sklepu. Możemy zaprojektować własną czekoladę na stronie CHOCOLISSIMO co jest rewelacyjnym pomysłem lub wybrać coś słodkiego w fajnym kształcie. 




Dobrym pomysłem jest również stworzenie fotoksiążki z Waszymi zdjęciami, dobra zabawa przy projektowaniu gwarantowana do tego włożycie serce w jej przygotowanie dzięki czemu będzie to wyjątkowy prezent.

SEANS W GROCIE SOLNEJ dla dwojga czy DEGUSTACJA CZEKOLADY w Pijalnia Czekolady Wedel na pewno sprawi radość Wam obojgu. W sklepie wyjątkowyprezent.pl możecie kupić voucher na daną atrakcję, który możecie dostać na maila w ciągu kilku minut więc jest to dobra opcja dla spóźnialskich.
Oprócz groty solnej i czekolady możemy również wybrać się na KOLACJĘ W CIEMNOŚCI, MASAŻ,
DEGUSTACJĘ WIN czy pokaz w MANUFAKTURZE CUKIERKÓW specjalnie dla Was.





Jeśli stawiacie na biżuterię to tu również grawery sprawdzą się znakomicie.

Możecie je wykonać na stronie https://eprezenty.pl
 
A na koniec coś co możecie zrobić całkowicie od siebie. Przygotujcie kolację, upieczcie tort lub babeczki najlepiej w kształcie serca, Wasz wysiłek i pomysłowość na pewno zostanie doceniony. Możecie również przygotować słoiczek 100 powodów dla których Cię Kocham, ja zrobiłam taki na ostatnie Walentynki i uwieżcie mi jest to świetny pomysł, chłopak przez kilka miesięcy odkrywał po jednej karteczce i cieszył się za każdym razem. 

UDANYCH WALENTYNEK :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz