23.05.2017

NOWOŚCI W SZAFIE

Cześć Kochani, dziś pokażę Wam letnie nowości w mojej garderobie. Z większości rzeczy jestem zadowolona ale jedna, na którą czekałam najbardziej niestety okazała się lekkim rozczarowaniem i będzie musiała przejść małą przeróbkę.
Zapraszam :*

 KOMBINEZON: ROSEGAL




 SUKIENKA: ZAFUL


KOMBINEZON: ZAFUL 
I to jest małe rozczarowanie, bo okazał się strasznie krótki. 


BLUZKA: ZAFUL


BLUZKA: ROSEGAL


SPÓDNICA: ROSEGAL


CHOKERY W KOLORACH PASUJĄCYCH DO LETNICH STYLIZACJI: ROSEGAL


SANDAŁKI: CZASNABUTY.PL


OKULARY: ROSEGAL


 OCZYWIŚCIE MUSIAŁO SIĘ ZNALEŹĆ COŚ DO SŁODKICH OZDÓB:
FORMA DO ŻYŁKOWANIA PŁATKÓW: ROSEGAL


FORMA RAMKA: ROSEGAL


WAŁEK: ROSEGAL


 I na koniec prezencik od chłopaka przywieziony z Holandii :) Zapach jest słodkawy i naprawdę śliczny :)
https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz