30.06.2017

STRIPED ROMPER

Hej, u mnie ostatnio same kombinezony, po prostu bardo je lubię, jednak ten jest już ostatnim. Potem przyjdzie czas na serię ze spódnicami. :) 
Kombinezon w biało-niebieskie paski, czyli ostatnio bardzo modny wzór z falbaną jest jednym z najwygodniejszych jakie mam. Pomimo , że wszystkie są wygodne to ten w porównaniu do innych w tej kwestii wygrywa. Po prostu nie opada, ani się nie podciąga. Gorszy jest natomiast materiał, mniej przewiewny w porównaniu do poprzedników.
POZDROWIONKA :*
 
KOMBINEZON/ROMPER: ROSEGAL / SANDAŁY: DEICHMANN / TOREBKA: ZAFUL / OKULARY: H&M / CHOKER: ROSEGAL

























 I na koniec plażowe niezbędniki, kostium syrenki, który mnie zachwycił i wielkie koło do pływania donut, ma 119cm średnicy.
KOSTIUM- ROSEGAL



https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz