7.07.2017

BABY BLUE BLOUSE

Hej,  w moich letnich stylizacjach przeważnie stawiam na jasne kolory. Bardzo często jest to biel i jak do tej pory pudrowy róż. Oczywiście takie połączenie jeszcze się u mnie pojawi bo jestem jego zwolenniczką, ale teraz czas zamienić róż na równie delikatny kolor jakim jest baby blue. Kolor ten również mocno mi się podoba i równie dobrze prezentuje się w połączeniu z bielą. Bluzeczkę w tym odcieniu niebieskiego połaczyłam z białymi szortami, i delikatnymi sandałkami z pięnymi kryształkami.
POZDRAWIAM :*
 BLUZKA: BANGGOOD / SANDAŁY: DEICHMANN













https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771
 Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz