11.08.2017

T-SHIRT Z HAFTEM

 Hej Kochani, szorty czy spodnie z wiązaniem w pasie to jeden z ostatnich trendów. Takie wiązanie efektownie urozmaica daną rzecz oraz świetnie podkresla talię. Jestem zwolenniczką takiego rozwiązania i w końcu mam pierwsze szorty w tym stylu. Nie są to jeszcze te idealne, bo na takie jeszcze czekam, ale jest to miła odmiana dla wszystkich pastelowych ubrań, które królują w mojej szafie.
Dobrałam do nich biały t-shirt ze ślicznym haftem oraz czarne wiązane sandałki.
Pozdrowionka :*

SZORTY: ROSEGAL / T-SHIRT: ROSEGAL / TOREBKA: SAMMYDRESS / SANDAŁY: CZASNABUTY / OKULARY: H&M



















https://www.blogger.com/follow.g?view=FOLLOW&blogID=7377577298368664771 
Odpowiadam na każdy komentarz. :) Serdecznie dziękuję za każde kliknięcie, napewno się odwdzięczę.
Jeśli podoba Ci się mój blog zaobserwuj, jeśli spodoba mi się Twój zrobię to samo. :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz